Kommunikér og afhold svære samtaler på arbejdspladsen, der bygger bro mellem mennesker
Hvilke lag i kommunikation er afgørende for at skabe en positiv samtale, så alle føler sig set og hørt?
I kommunikation er der 3 lag, der afgører kvaliteten af kommunikationen.
Der er det synlige og der er det usynlige, som foregår i hver og en af os.
Desværre har vi tendens til at fokusere på det synlige, mens det, der i virkeligheden afgør udfaldet af samtalen eller kommunikationen er det, der foregår usynligt og ubevidst.
Med andre ord, så driller vores rationelle og reflekterende hjerne os.
Fordi vi ofte tror, at vi bruger vores rationelt tænkende hjerne, men i virkeligheden er vi styret af en helt anden del af hjernen, som opererer under bevidsthedsniveau.
Det kan betyde at:
“Kan I kommunikere optimalt, kan I alt. Så bliver store problemer til små problemer. Gennem de 3 lag i Forståelsesmodellen bliver det meget nemt at opdage, nøjagtig hvor potentialet for at skrue op for trivsel, godt samarbejde og excellent lederskab ligger. Ikke mindst i de svære samtaler“
I dette foredrag stiller Christiane Meulengracht skarpt på
I dette foredrag /workshop lærer du hvordan du bringer dig selv i spil som giver dig potentialet til at løse alle konflikter, udfordringer og tage svære samtaler uden ondt i maven og søvnløse nætter.
Praktisk info
Varighed: 45-120 minutter
Emner: Adfærd, Forandringsledelse, Kommunikation, Konflikthåndtering, Krisehåndtering, Ledelse, Personlig ledelse og Samarbejde
Sprog: Dansk og engelsk
Lokation: Fysisk hos jer
Anmeldelser
Tidligere foredragskunder
Andre foredrag og workshops med Christiane Meulengracht
Hvad Kilimanjaro lærte mig om personligt ansvar, arbejdsglæde og resultater
Kommunikér og afhold svære samtaler, der bygger bro mellem mennesker i krisetid.
Stressforebyggelse
og
stresshåndtering
Mod til succes
– med vilje
For kvindelige iværksættere